Stock! CIFA K36L op Volvo





  De K36L, een vrachtwagen gemonteerde betonpomp is de perfecte keuze voor kleine tot middelgrote werven, de beperkte  spanwijdte van de steunpoten met het bijkomende overbekende ASC & MBE met het volledige proportionele afstempel systeem maakt de K36L de perfecte machine.

                        Series                                                                              Mastlengte

                STEELTECH                                                                              36 m

                Gewichtslimiet                                                                        Mast type

                        26 T                                                                                        4Z

                    Chassis                                                                                Pompunit

                X Chassis                                                                                  160 m3/u
                                                                                                                    80 bar

    MAST

     CIFA LTT Long Life Top, dubbelwandige mastbuizen

    Betonafsluiter

    Mast controle dmw "Load sensing" proportionele hydraulische verdeler

    Zwenkbereik, vanuit samengevouwen mast naar 2 zijden 272° (ipv enkelzijdig 0-365°)

    Leidingwerk van de toren, verplaatst naar de buitenzijde








                                        
                                                    SPANWIJDTE V/D STEUNPOTEN 

                                                    


                    

    
ADVANCED STABILISATION CONTROL  ASC

Het ASC (Advanced Stabilisation Control) systeem - geintegreerd bij Smarttronic - controleert de stabiliteit v/d machine in real time wanneer de de steunpoten niet volledig geopenend kunnen worden door gebrek aan ruimte op de werf.De opening van de steunpoten wordt per lopende milimeter geregistreerd en hierdoor maximaliseert het intelligent systeem het werkgebied van de mast onder veilige omstandigheden tijdens het storten van beton.
Het systeem vertraagt of stopt zelf de mast indien de stabiliteit gecompromitteerd wordt.


 


Maximum Boom Extension  MBE

De MBE functie voorspelt aan de hand van huidige positie van de steunpoten, het maximaal werkbereik van de mast, dit nog terwijl de mast opgevouwen is.Zonder dit innovatief systeem zou de operator de mast moeten uitvouwen en dan tot de vaststelling komen dat de werken zich uit het werkgebied bevind.



Radiobediening

Deze CIFA K36L is uitgerust met een standaard HBC Radiobediening, zonder display



CAPSENSE REAR PANEL




 Dit capacitieve detectiepaneel laat toe om via de lokale bediening, de meest voorname pompfuncties     te bedienen.Het voordeel van dit soort bediening is dat er niet meer met mechanische (druk)knoppen   wordt gewerkt,waardoor de kans op slecht contact & oxidatie wordt vermeden.


POMPUNIT HP1608EC




                                Max. theoretische pompsnelheid            160m3/u
                                Max. betondruk                                           80 bar
                                Hydraulisch systeem                                  Gesloten
                                Materiaalcilinders                                     230 x 2100

                                Voordelen van de CIFA HP1608 EC pompgroep :

    Minder aandrijfverlies tov een open systeem.
    Geen stroke correcties of verschil in slagtijden mogelijk doordat de pompunit automatisch 
    word aangestuurd door het SMARTTRONIC systeem.
    Indien er een (minimaal) verschil is tussen de beiden cilinders worden deze automatisch gecorrigeerd     door het systeem.
    Sensoren zijn in het tweevoud gemonteerd (Double Safety Standard).
    Zeer hoge slijtweerstand van de gebruikte slijtdelen (Cifa LLT).








ACCESSOIRES

    Waterpomp & Hogedrukreiniger in combinatie met een 600 ltr (plastic) watertank





























MEEST RECENTE POSTS

In de kijker

Hoe kunnen wij u helpen?

Wij horen graag van u.